Toevoegen/verwijderen van leden en machtigen van medewerkers

Als club dien je zelf de ledenadministratie bij te houden in mijnKNWU. Je kunt namelijk zelf leden toevoegen en verwijderen en medewerkers machtigen. Hieronder zie je hoe je dat kunt doen.

Toevoegen leden

  1. Log in op mijnKNWU.
  2. Klik op de naam van jullie organisatie onderaan links in de blauwe kolom en vervolgens op leden.
  3. Bovenaan kun je met het aanklikken van de gelijknamige knop een nieuw lid toevoegen.
  4. Het is vervolgens van belang dat je het toegevoegde lid inlogcodes toestuurt via het betreffende icoontje dat voor het lid staat aangegeven.

Ieder die je toevoegt in de ledenlijst ontvangt automatisch een basislidmaatschap van jullie club. Voor dit basislidmaatschap wordt € 11,50 in rekening gebracht, hiervoor ontvangt de club een totaalfactuur. Wij adviseren u dan ook dit op te nemen in uw contributie.

Verwijderen leden

  1. Log in op mijnKNWU.
  2. Klik op de naam van jullie organisatie onderaan links in de blauwe kolom en vervolgens op leden.
  3. Met het aanklikken van het icoontje met het witte kruis (dat voor het betreffende lid staat) kun je de betrokkene verwijderen uit jullie administratie.

Machtigen medewerkers

Bij <medewerker> kun je iemand uit de ledenlijst kiezen die voor jouw club gemachtigd is. Dit kan als volgt worden gewijzigd:

  1. Selecteer in het menu achter nieuwe medewerker de naam van de betrokkene.
  2. (Indien deze niet vermeld staat, dient deze eerste te worden toegevoegd via de rubriek leden).
  3. Zet een vinkje in het hokje achter beheer
  4. Klik onderaan op gegevens opslaan

Licentieaanvragen

De club kan de licenties op akkoord zetten met de knop <akkoord>.

Licenties

Onder dit kopje vind je de uitgegeven licenties.