Wielersportmonitor 2016

Gepubliceerd op 15 november 2017, Geupdate op 23 juli 2018

In de zomer van 2016 heeft onderzoeksbureau GfK in opdracht van Bike MOTION Benelux en de NTFU een onderzoek uitgevoerd onder wielersporters in Nederland, de Wielersportmonitor 2016.

Het doel van dit onderzoek:

  • Inzicht krijgen in de omvang van de doelgroep wielersporters.
  • Inzicht krijgen in de omvang en kenmerken van de verschillende segmenten, die binnen de doelgroep wielersporters te onderscheiden zijn.
  • In kaart brengen customer journey en inzicht krijgen in het gedrag van wielersporters en hun houding t.o.v. toertochten.

Wij plaatsen functionele cookies om deze website naar behoren te laten functioneren. Daarnaast vragen we je toestemming om analytische cookies en marketingcookies te plaatsen. Daarmee meten we het gebruik van deze website en kunnen we ons aanbod beter afstemmen op jouw voorkeuren. Deze cookies verzamelen persoonsgegevens. Geef hieronder aan welke cookies je wilt accepteren. Meer weten? Bekijk onze privacypagina.